sobota, 14 stycznia 2012

Pielęgnacja cery. Cz. 1.

Od czego zacząć pielęgnację cery? Oczywiście od oczyszczania. Zawsze rano i wieczorem używam kosmetyków z serii AA Ultra Nawilżanie.
Najpierw za pomocą wacika przemywam całą twarz płynem micelarnym. Wspaniale usuwa makijaż, zwłaszcza z oczu (nie podrażnia). Nie pozostawia tłustej warstwy, ale skóra nie jest sucha. Cera jest nawilżona i delikatna.
Dla pewności, że na mojej twarzy nie ma żadnych pozostałości kosmetyków i wszystkich zabrudzeń z całego dnia, myję twarz aksamitnym żelem.
Wrażenia? Bardzo dobre. Kosmetyki nawilżają, nie podrażniają. Nadają się do cery wrażliwej i skłonnej do alergii. Oba kosmetyki mają w składzie algi z wód Arktyki oraz kwas hialuronowy. Natomiast nie zawierają parabenów, alergenów i barwników.

2 komentarze:

  1. Miałam 2 kosmetyki z serii AA: micela z wrażliwej natury i żel do mycia twarzy ultra odżywianie. Oba niestety definitywnie odpychają mnie od tych kosmetyków:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też słyszałam, że te dwie serie nie cieszą się uznaniem. Dlatego z duża rezerwą podeszłam do opisanych przeze mnie kosmetyków, ale na szczęście u mnie zdały egzamin :)

      Usuń