środa, 28 grudnia 2011

Helllllloooooo !!!!

Witam wszystkich :)
Pewnie pomyślicie "blog jakich wiele". No cóż, w pewnym sensie tak. Jednak ja uważam, że każdy blog jest inny. Każdy ma swój styl pisania i prezentacji siebie, swoich poglądów, tego co lubi lub nie. Ja postaram się uwzględnić makijaż (make-up) i pielęgnację siebie ;) oraz wszystko co zainteresuje mnie lub o czym chcielibyście/chciałybyście przeczytać (and co.). Czekam na propozycje, jeśli ktoś ma pomysł niech da znać. Wybiorę najciekawsze i postaram się coś z nimi zrobić :).
Nie będę Wam obiecywać codziennych wpisów, czy zdjęć w stylu "makijaż krok po kroku". Nie jestem wizażystką. Chciałabym się z Wami dzielić swoimi odczuciami, spostrzeżeniami i wnioskami na temat różnych produktów używanych przeze mnie. Czasami jako dodatek może się pokazać wpis o czymś całkiem innym, ale to już będzie zależało od tego co mną w danym dniu "wstrząśnie" ;)
Zapraszam więc do lektury :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz